Google Website Translator Gadget

Wednesday, April 22, 2009

Pregnant lagi

16/01/09 dah 3 minggu aku lewat period,
aku rasa semacam jer...
takkanlah aku preggy lagi???
aku g klinik bawah opis ni, g lar amek pregnancy test...
aku pas beli aku bawalah g toilet kat opis...1st tu aku senyumlah sbb ada satu line jer.. alhamdulillah aku tak preggy, pas aku buang air, aku g amek semula pregnancy test yg aku letak kat papan blakang toilet tu...sekali aku tgok...ader 2 line plak....
perghh.... nak pitam aku rasa...mana taknya aizz baru jer 5 bulan, ni aku dah preggy lagi...penat time bersalinkan aizz tak hilang lagi..
balik umah aku bgth hubby yg aku preggy...hubby punyalah suka, aku geram jer...
pergi klinik esoknya, aku cek dah masuk 3 minggu kandungan aku tu..
hari ni 22/04/09 kandungan aku dah 16 minggu, tapi terus terang aku cakap, sejak preggy yg kedua ni, letih sangat aku rasa..dengan tekak cepat mual..
kadang2 nampak ayam geli, kadang2 nampak ikan plak aku geli..
semua serba tak kena..
Aizz plak kadang2 banyak plak kerenahnya, lagilah aku letih...
pulak tu dah beberapa minggu ni hubby plak balik kampung jer sbb dia ader kerja kat singapore..
lagilah aku penat giler, rasa cam nak menjerit jer...Letihnya Tuhan jer yg tahu, selalu hubby merunggut dia penat selalu drive..hubby tak pikir yg aku ni lagi penat..dengan bawa perut, pegang plak si aizz,dengan pinggang sakit,belakang ni usahlah cakap mmg sakit giler, tapi aku jenis malas nak cakap ngan hubby, karang lau aku cakap pun bukan dia faham, karang dia cakap dia lagi penat..hmmmm...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NuffnangX