Google Website Translator Gadget

Wednesday, April 29, 2009

H@Ri Ke H@rI

29/04/2009

hari ni dah 18 minggu kandungan mummy...
dah lama mummy tak tgok baby mummy bergerak...
harap sangat sihat n kuat macam abg aizz...

naper yer makin hari makin mummy rasa tak sedap badan jer..
malas jgnlah cakap, semua kerja kat umah tu semua ayah yg buat..
dari memasak,basuh baju,kemas umah malah siram pokok bunga pun ayah gak yg buat ..

kesian kat ayah kadang2 mummy tengok, tapi mummy betul2 malas tahap tak tahu nak cakap

2 comments:

warm welcome said...

salam perkenalan :)

dari togeh sekeluarga
http://ceriterajuwita.blogspot.com/

mummyizz said...

salam penuh kemesraan dari mummy sefamily

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NuffnangX