Google Website Translator Gadget

Tuesday, June 21, 2011

BILA PEREMPUAN LAYAK DIPANGGIL BETINA, ISTERI LAYAK DIPANGGIL JALANG

Apa perasaan kalau dalam handphone suami ada gambar betina berpakaian begini?


okey x.... hehehe
(ayat biadap betina ni)


dan dalam masa yang sama betina ini adalah isteri orang dan pernah jadi pengasuh anak anda?
bila ditanya hantar gambar tu sekadar suka2...



setiap kali teringatkan kisah ni airmata pasti akan mengalir, sebab time gambar ni dihantar ke handphone suami,time tu tengah sakit kat dalam wad...

kalau anda seseorg yang bermaruah anda tak akan sakitkan hati wanita lain,bertaubatlah sebelum terlambat,kehancuran hati wanita lain akan menghancurkan diri anda sendiri.


SAMAPAI AKU MATI PUN, AKU TAK AKAN PERNAH MAAFKAN KAU BETINA
SETIAP HARI AKU HANYA MENDOAKAN AGAR KO TERUS TERSEKSA DALAM HIDUP ..
KERANA KAU, KASIH AKU PADA SUAMI TERPAKSA KAU TAHU TAK BETINA SIAL..SUNDAL MURAH N SEHARUSNYA KAU ADALAH INSAN PALING CELAKA

12 comments:

miss yanyan said...

kalo aku mrh gile arrrr... ni kisah benar ke weh?

miss yanyan said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

cam kisah benar

mummyizz said...

memanglar kisah benar lau kisah tak betul tak citerlar cik yanyan weh

miss yanyan said...

uikss...bini org pun nak menggatal,,..sbr je la..huhuhu

mummyizz said...

zaman sekarang ramai yg dah tak fikir dosa pahala.

miss yanyan said...

huhuh..sbr ye mummy... kesian kat ko.. mmg x patut sungguh...:(

mummyizz said...

motip kesian kat aku wawawa.... :'(

miss yanyan said...

ingtkan kisah ko..waaaaaaaaa.. (soalan aku yg 1st x abes rupanya pttle slh paham..kekekekke)

mummyizz said...
This comment has been removed by the author.
miss yanyan said...

hehe..sorry aku terpitnah..ingt kisah ko..hihi.. kesian kat kwn ko..huhuh

mummyizz said...

urmmmmmm.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NuffnangX