Google Website Translator Gadget

Wednesday, April 22, 2009

Kepala tempurung kelapa


15/04/09 hari ni aku rasa tak senang sangat(tak sedap hati) bosan pun ader..

datang opis pun aku jadi binggung memanjang...
masuk surau ingatkan nak tido,tapi tak boleh gak..
puas aku pusing ke kanan n ke kiri, kepala sakit sangat, ct dah balik umah dah..dia kata mc sbb uri dia kat bawah,so, dapat mc 2 hari, hari ni n esok...
tengahari ziela plak balik...bosannya hidup aku...
dalam kul 2:45pm aku telefon hubby n tanya dia kat mana, hubby cakap kat area sg besi n otw nak balik umah...
aku pun cakap ngan hubby lau tak der apa2 aku nak balik umah..aku sakit kepala kat opis...
dalam pukul 3:30pm hubby sampai dpan opis n aku pun ikutlah hubby balik umah...

nak dijadikan cerita, sampai jer depan taska ummi aku pun ameklah aizz, aku tgok mcm ader yg tak kena jer kat anak kesyangan aku tu, tapi aku wat tak faham jer...masuk jer dalam kereta, hubby tegur..`saper yg potong rambut aizz'
aku pun belek punya belek...Ya Allah, tak senonohnya diaorang potong...
dah macam rupa tempurung kelapa...
mengamuk hubby, sampai jer depan umah, dapat bukak satu pintu pagar, hubby naik semula dalam kereta ngan muka marah n bengis giler...
aku dah panik...mesti dia nak mengamuk ni,iyerlah anak kesayangan dia digunting rambutnya tanpa pengetahuan dia..
hubby pergi semula ke taska,sampai2 depan taska tuan punya taska baru jer kuar dari kereta, mmg kenalah tu..

entah apa butir ayat yg hubby cakap pun aku tak tahu, nampak muka akak tu mmg bengang sesangat...kesian gak aku tgok muka akak tu,tapi, apa nak buat mmg silap dia gak saper suh memandai gunting rambut aizz...
lastlah hari tu aku letak aizz kat taska..
16/04/09 aizz kena hantar kat makcik depan umah plak...
sian aizz dah tak ramai kawan...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NuffnangX