Google Website Translator Gadget

Monday, December 19, 2011

"Sayang Mummy""

Pagi ni rindu sangat dekat abg aiz n abg joe.. rindu sangat..rasanya sbb dah 2 minggu tak nampak diaorg..Just dgr suara diaorg dari corong handphone ...


Tadi, telefon abah(atok) tanya pasal budak2,abah cakap diaorg asyik begaduh jer dua beradik ni n kuat menanggis.Abah bagi hp kat abg aizz,dengar suara abg aizz tanya "Ami ane?" anak mummy ni dah 3 tahun pun cakap tak penuh lagi,tapi, takperlah slow2 yer sayang..InsyaAllah semuanya dipermudahkan olehNya nanti..
Sebelum perbualan mummy n abg aizz berakhir, dari situ mummy dgr kat belakang suara abg joe terjerit-jerit...apalah yg dijeritkan bujang ketot tu...


Sebelum mummy ucap salamkat abg aizz, abg cakap " Ami, Aizz sayang Ami" aduhai tersentuhnya hati..rasa nak jer peluk abg Aizz kalau dia ada depan mata sekarang ni...mummy pun balas "Ami pun sayang abg"..perbualan kami pun berakhir. tak sabar nak jumpa abg Aizz n abg Joe..InsyaAllah kalau tak ada aral mummy balik kampung 29hb malam bulan ni yer sayang..


Start Bulan Januari 2012 abg aizz tinggal dgn mummy...susah senang sedih n ketawa biarlah dgn mummy yer...

2 comments:

Kamalia said...

sy yg baca pun terharu jugak..ank2kan,mmg kita syg lebih..ank sy dah 3 tahun pun msh pelat.tp xpe,yg pntg,dapat brcakap.

mummyizz said...

betullar awk ckp tu,janji dia boleh cakap n kita faham kan... ^_^
kadang tu buat kita ketawa dgn bahasa dia :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NuffnangX