Google Website Translator Gadget

Tuesday, December 20, 2011

Miqael...Miqael.....

Miqael buat perangai lagi malam tadi...
pening kepala mummy,menanggis tak berhenti-henti...mummy hampir2 jer putus asa..

mummy tukarkan diapers,menanggis juga,pakaikan minyak yuu yee kat perut n tapak kaki masih mcm tu jugak menanggis dan terus menanggis...binggung mummy jadinya..mummy cuba buai..makin kuat menanggis..mummy duduk menanggis,berdiri menanggis..

mummy bukakan baju mummy mandikan pula...sekejap jer diamnya pastu sambung menanggis...mummy dah macam org akal rasa,lainlah kalau ada ayah boleh juga mummy tenang sikit..ini ayah dahlah tak ada,time tu lah buat perangai..nasib baik daniel tidur..mungkin daniel tak nak ambil port agaknya..
miqael nanggis sampai panas dah badan kamu..muka dah pucat,mummy mampu doa jer biar kamu diam..
merah padam dah muka

pukul 3:40am baru kamu nak tido,tapi, tak sampai setengah jam kamu menanggis semula..mummy bangun semula bawa pusing2 dalam rumah,dari dapur bilik,ruang tamu dan pusing lagi..mummy cukup letih sebenarnya. mummy susukan kamu, mungkin sbb penat kamu suakan juga mulut kamu..sambil baring mummy susukan kamu,entah pukul berapa kamu tido pun mummy tak sedar..

pagi ni hantar rumah pengasuh ,badan kamu panas sgt,mgkin demam atau mgkin kamu menanggis,tapi, mummy dah bgth kat aunty Ana kalau suhu badan kamu makin panas call mummy,mummy bawa kamu pergi klinik yer...


*wahai anak2ku kenapa yer kamu suka buat perangai time ayah tak ada,tapi, bila ayah ada kamu elok jer...sbb mummy kamu ni penyabar ke.. apa pun mummy tetap sayangkan kamu semua

2 comments:

Kamalia said...

Sedihnye..fhm perasaan mummy tu..bila ank nangis tanpa sbb mmg pening jdnye kan..pastu kesian jgak tgok dia nangis smpai penat2 jdnya..

mummyizz said...

tu lar bkn pening sbb kita penat jaga dia..pening tak tahu nak buat apa ntah tuk dia diam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NuffnangX