Google Website Translator Gadget

Wednesday, December 7, 2011

Suka sukahati ye

Petang semalam,lepas jer balik ambil daniel n miqael dr rumah pengasuh,sampai jer rumah dua2 dah menanggis..mummy tgok daniel mcm nak tido..kiri kanan dua2 menyusu...dulu masa kamu berdua kecik senang mummy nak menyusukan...bila dua2 dah besar mmg agak susah nak menyusukan sekali dua org...

Tapi, dah macam2 gaya kamu berdua buat,sorang terpusing sini,yang sorang tertonggeng,yg penting dapat menyusu...lepas jer maghrib dua2 tido dengan lenanya..

pukul 12tghmalam, baru jer mummy nak lelapkan mata daniel dah merenggek nak susu,bangun semula mummy dari tempat pembaringan...daniel dah tido,miqael plak merenggek..hmm sabar jerlah..dah dua2 tdo..mummy baring n cuba lelapkan mata..tak sampai setengah jam tido anak2 kesayangan mummy ni bangun lagi siap daniel dah g main..

pastu terus tak mahu tido kamu berdua sampailah pukul 4 lebih baru nak tido semula...

Penangan dari berjaga malam, hari ni mumy lewat 1jam sampai opis,kalaulah keluar perkeliling berhentikan staff yg selalu lambat,mummy rasa mummy org pertama yg kena berhenti..

2 comments:

Izan Ishak said...

alahaiiii siannya mummy sampai lambat masuk keje ye. hmmm...camtulah cabaran ada anak kembar yg masih kecik. kalau terjaga malam...boleh pulak bergilir ye...

mummyizz said...

tu lar diaorg kalau dah berjaga,mmg bergilirlah,sorang tido,sorang bangun..kalau ayah diaorg ada bolehlah rehat sikit..ini mummy duk bertiga jer..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NuffnangX