Google Website Translator Gadget

Friday, December 9, 2011

Dah pandai berebut




kembar mummy dah pandai berebut barang... kadang tu mummy hairan gak..dah belikan mainan yg sama jenis, sama bentuk, sama warna tetap jugak berebut..yg pada miqael daniel ambil yg pada daniel miqael ambil ..mummy beli siap2 tulis nama...tapi, selalunya macam tulah,yg mummy tulis nama miqael daniel amek dan sebaliknya...

kalau lain2 jenis tu mummy tak kisah sangat..ini 100% sama... pun berebut.. alahai kembar mummy ni


berebut mainan abg aizz




miqael menang,daniel bawa diri




mencari mainan lain,ni yg dia kejakan



kerana bunyi bising,miqael pun join sama





dah penat buat bising berlumba mengesot plak,daniel menang,miqael melepek penat

5 comments:

miss yanyan said...

alaaa...comelnyaa laa kembar mummy ni.. geram tgk.. rasa nak cium2 je taw..

mummyizz said...

comel cam aunty yanie ^_*

miss yanyan said...

hahahah malunyaaa...

mummyizz said...

weh lau datang putrajaya,singgahlah umah aku

miss yanyan said...

insyaAllah.. akak aku dah x dok ptrajaya dah.. dia dah pndah semenyih..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NuffnangX