Google Website Translator Gadget

Friday, December 30, 2011

GEMUK...

Tadi mummy dok sembang dengan kawan opis, dia cakap mummy sekarang nampak besar n gemuk...

bukan dia jer cakap, tapi, mmg mummy rasa badan mummy gemuk..sbb mummy ambil injection untuk perancang keluarga ke????

makinlah hati mummy risau,ayah dahlah tak suka mummy gemuk,skrg berat makin naik plak..dah usaha kurangkan makan tapi badan terus naik...baju yang selalu mummy pakai longgar..tadi mummy tgok depan cermin kat toilet ,nampak baju ni sendat bahagian perut...perut mmg mummy perasan naik mendadak...

sebelum mummy ambil injection perancang keluarga tu..taklar perut ni ngelebeh sgt..tapi, skrg..wuuuiiiiiii besar, dah macam mengandung 7 bulan..

bohong kalau mummy cakap mummy tak malu..badan besar ok lagi,kalau perut besar tapi bukan sbb mengandung sgt buruk rasanya...
hari tu berat mengandungkan si kembar sampai bersalin 70kg...skrg lepas si kembar dah usia 9 bulan berat 68kg..turun 2kg jer + perut makin buncit...malu sgt2



2 comments:

Iena Norie said...

sama laaa keadaan kita mummy.. lepas bersalinkan kembar dulu, mmg berat naik sikit tapi still maintain.. yg buruknya perut besar sgt sampai ada yg igt saya pregnant lagi.. maluuuu..

skrg, lepas bersalin kali kedua, mmg berat makin naik dan perut makin besar.. baju semua dah sempit @ tak muat... berat mmg takmo turun wpun dah try diet.. huhuhu... risau!!

mummyizz said...

mana tak risau,kalau suami tak kisah tak per..ini suami berbunyi..lagilar risau...

tak tahu cara apa lagi nak turunkan berat badan lagi2 tang perut ni..
paling sedih bila suami tegur...huhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NuffnangX