Google Website Translator Gadget

Monday, June 11, 2012

4 Hero @Tasik Y

Assalamualaikum n salam sejahtera dears,

hari minggu yang lepas 10/06/12 mama n abah ajak mummy n 4 hero mummy pergi Tasik Y kat Batu Pahat, memang tu lah rutin abah kalau hari ahad memang suka bawa cucu n anak2 ke sana,sejak abg joe tinggal kat kampung,abah cakap  Tasik Y lah tempatnya setiap hujung minggu.

tak der apa pun nak cerita saja nak kongsi gambar gelagat 4 hero mummy, sepanjang kat tasik Y..


teruja sangat ke hulu ke hilir,terjatuh plak,cik emmy tolong angkat

nak juga buat tapi, tak reti hehe

Lepaskan kami,kami nak main
Tak terkejar nenek nak layan kamu semua

Teruja sorang-sorang

Lepas ni kalau balik kampung,wajiblah bawa diaorg bergumbira,tu pun kalau isnin mummy ambil cuti,kalau isnin tak cuti maknanya hari ahad tu kita on the way balik putrajayalah anak2ku

2 comments:

Izan Ishak said...

dah lama kami tak jalan2 kat tasik Y ni. suka pegi sana time malam2...

MUMMYIZZ @4 Hero Izz said...

best ke kalau malam2? tak pernah plak ke sana waktu malam,kalau malam mgu biasanya bw diaorg pergi datan jer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NuffnangX