Google Website Translator Gadget

Tuesday, July 24, 2012

Juadah berbuka dari Ayah

Assalamualaikum n salam sejahtera dears,

semalam hari terakhir ayah berbuka puasa dengan mummy,hari ni ayah dah balik Johor. semalam ayah sediakan juadah berbuka..

rajin ayah dalam masa tak satu jam semua dah terhidang depan mata..terima kasih sangat2. yang bestnya tu sambil masak ayah menyambil basuh baju yang dah bertimbun..terima kasih sangat2..ayah bagitahu sebelum dia balik Johor,ayah nak siapkan dulu apa2 yang patut,ayah cakap ayah tak nak mummy susah,balik kerja penat2 nak buat itu ini..terharu jer rasanya..

nasi impit, rendang daging dan sayur goreng(sambal goreng)

juadah berbuka macam juadah pagi raya
macam tu lah ayah kalau untuk berbuka mesti kena yang sedap. serius rendang daging ayah memang sedap semalam,semua bahan cukup rasa.. mabeles.. sambal goreng ayah pun power..kalau sebulan puasa ni ayah yang buatkan juadah berbuka,bukan berat badan turun,silap haribulan naik 10kg huhu..

4 comments:

Kesuma Angsana said...

mmg macam hari raya dah !

MUMMYIZZ @4 Hero Izz said...

@kesuma angsana tahu tak per

Izan Ishak said...

untungnya mummy dapat suami yg terer masak2 ni. yelah... lauk dah macam nak raya je...

fifi said...

sedapnye rendang mummy.. lapar la pulak.. padahal baru 8.30 pagi.. ades..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NuffnangX