Google Website Translator Gadget

Tuesday, July 3, 2012

Demam lagi

Assalamualaikum n salam sejahtera dears,

Semalam balik dari rumah pengasuh,kak ton bagitahu yang Daniel demam.. mummy rasa dahi daniel memang panas sangat...

 

kiranya tiap2 bulan Daniel demam sejak umur start setahun hari tu...
macaman yer nak bagi antibodi dia kuat..
Pastu dari hari isnin sampailah pagi tadi setiap kali hantar kat rumah pengasuh Daniel yang menanggis beriya.... sampai merah muka dia mintak dilepaskan dari tangan kak ton..
Berat rasa hati nak pergi ke tempat kerja..memandangkan dia pun demam tak kebah lagi. terpaksa jugak melangkah kaki ni dengan rasa hati yang terpaksa.


pagi ni pun datang kerja pukul 9:47am lewat giler mummy pergi kerja,mana tak nya si Daniel demam asyik merenggek jer,bila Daniel mula merenggek si miqael pun turut bangun jugak,nasib baiklah ayah rajin jugak bangun tolong buaikan miqael,walaupun ayah sendiri demam jugak.. terima kasih ayah...

pagi tadi lambat sebab Daniel tak bagi mummy bangun dari sebelah dia...nak tak nak berkeras jugak hati ni untuk bangun, dah pukul 9am. mummy masuk kerja bulan ni pukul 8:30am.. entahlah alasan apa nak bagi kat bos pun mummy dah tak tahu...sampai ke petang ni pun mummy tak submit alasan lagi..
nak biar macam tu jer rasanya..boleh ke? huhu..


sibuk jugak abg aizz nak pakai kool fever

2 comments:

Kesuma Angsana said...

budak2 mmg macam tu , x sakit x besar leh

mamafarah4 said...

mmg musim kot skrg ni..ank2 sy pun kejap2 tak sihat..lepas sorang2..kalau anak2 tak sihat, kita pun rasa tak seronok.. dengan keje lagi,dgn dok pikir ok x dia kat taska tu,sabar ye..dugaan..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NuffnangX