Google Website Translator Gadget

Tuesday, May 8, 2012

Keletah si Kembar

Assalamualaikum dears,

Lama tak buat entri tuk si kembar mummy yg makin hari makin mengada tu....
si Daniel 2 3 hari ni dah berjalan 3 4 tapak,harap mgu depan bolehlah berjalan,si Miqael plak pandai berdiri jer bila suh jalan tak mahu...

kat entri kali ni,saja nak kongsi gambar gelagat diaorg..

sibuk jugak nak panjat sinki time mummy basuh pinggan..taklama pastu  si daniel berdentum jatuh

time mummy nak masak sibukduk bawah kaki,susah sangat masukkan dalam mesin basuh(Miqael)

sibuk mengemas,pastu Daniel duk dalam,si Miqael tutup pintu..

Setiap hari kalau tak naik kerusi ni tak sah


4 comments:

miss yanyan said...

comelnyaaa.. geram gile tgkk.. teringin nak jmpe peluk2 cium2..

MUMMYIZZ said...

lau ader rezeki aku buat gathering kat Putrajaya,ko datang eh..leh peluk ketat2 n cium puas2 ^_^

princessrayha said...

alolo kembar nie..comel sgt

MUMMYIZZ said...

princessrayha : mcm ni agaknya masa awk n kembar awk masa kecik kut..cute jer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NuffnangX