Google Website Translator Gadget

Monday, October 1, 2012

I'm Supermum!!!

Assalamualaikum n salam sejahtera dears,

Tolong baca dan renungkanlah.
 Seorang anak bertanya pada ALLAH, 
"Ya Allah kenapa bondaku suka menangis?" 
Lalu ALLAH menjawab,
"Kerana bondamu seorang wanita. AKU ciptakan dia sebagai mahluk yang sangat istimewa. AKU kuatkan bahunya untuk menjaga anak-anaknya. AKU lembutkan hatinya untuk memberi rasa aman. AKU kuatkan rahimnya untuk menyimpan benih manusia. AKU teguhkan peribadinya untuk terus berjuang saat orang lain menyerah. AKU beri dia rasa kasih untuk mencintai anak-anaknya dalam keadaan apapun. AKU kuatkan batinnya untuk tetapi menyayangi meskipun disakiti oleh anak2nya atau suaminya.AKU beri dia kekuatan untuk mendorong anak2nya belajar mengenal & menuju keredhaanKu. AKU beri dia keindahan lahir & kesabaran batin. Bondamu adalah mahluk yg sangat kuat. Di saat kau melihatnya menangis, itu kerana AKU beri dia air mata utk membasuh luka batinnya sekaligus memberinya kekuatan baru."

i'm supermum!

1 comment:

Izan Ishak said...

oh mummy... tiba2 izan rasa sebak sangat baca entry ni! nice sharing~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NuffnangX