Google Website Translator Gadget

Wednesday, January 5, 2011

makcik oh makcik pemalas

sakit hati aku kat sorang makcik ni masa kat maybank tadi...
org lain semua amek turn nak tgu giliran nombor naik,tp, makcik ni sedap2 jer cuit aku n tanya no giliran aku baper...
aku cakaplar lagi 4 nombor sampailah nombor saya...
tup2 dia kata minta tolong buatkan saya punya sekali yer,nak tgu lama lagi ni....tlonglah makcik woiii....aku pun tgu lagi lama dari kul 12:30pm tdi sampai kul 3:45pm pun tak lepas lagi...
boleh plak makcik tu buat muka cam nak mati jer minta tlg...

aku yg sarat pregnant ni pun mampu nak tunggu,tapi, makcik ni pemalas nak mampos...
tgok dr segi pakaian makcik tu mcm pegawai kerajaan yg ader pangkat jer...
dah mmg terbukti agaknya pegawai kerajaan ni pemalas,semua nak senang depan mata...

makcik2 sakit sangat hati aku ngan ko,wpun sakit aku tolonglar jugak,tp, serius mmg aku tak ikhlas pun...

2 comments:

Zimah said...

aziah, len kali ko jgn tolong..makcik tak makcik..pk nak senang je..

mummyizz said...

ikut hati mmg taknak tolong,tp, apa leh buatkan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NuffnangX