Google Website Translator Gadget

Thursday, September 4, 2014

saja menjengguk

Assalamualaikum n salam sejahtera dears,

lama tak berblog..
masa terlalu pack 2 tahun kebelakangan ni..
anak mummy dah bertambah lagi...
rezeki dari Tuhan.

mummy mula nak berblog ..
tapi, entah bila nak mulanya. banyak cerita suka duka 2tahun ni..
tapi, banyak yg duka dari yg ketawa..
hmmm dugaan n ujian yang datang berbagai cara..
tapi, semua tu uji ketabahan n kekuatan mummy...

anak mummy tahun ni bertambah lagi seorang,ini bermakna anak mummy dah 5 orang
kesemuanya lelaki,hero mummy, kekuatan mummy dan nyawa mummy dunia akhirat
yang kelima ni mummy beri nama Izz Muhammad Adam Harith..
ramai kata panjangnya nama yg nombor 5 ni..

mummy cuma senyum..entah tak tahu nak cakap apa,tapi, mummy mmg suka nama Adam tu dari mummy lahirkan abang izz lagi..
dulu mummy nak letak Izz Adam Rayyan, tapi ayah tak nak sbb nak juga letak Mohamad.
fine, mummy akur sahaja jadilah Izz Mohamad Rayyan.
bila lahir yang kelima ni, mummy rasa ni anak mummy yang last(akhir)..
perasaan nak letak nama Adam tu ttp membuak dalam hati ni..

tu yg jadi nama anak last ni panjang.. Izz Muhammad adam Harith..
buah hati mummy yg terakhir..mummy panggil dengan nama manja Adam..
mummy suka sangat nama tu..
mummy tenang je..

tadi kata nk jengguk je blog ni..
terpanjang plak celoteh..

status diri mummy setakat cerita ni ditulis;
mummy masih lagi isteri orang
mummy masih lagi isteri yg berkerjaya
mummy masih mummy untuk 5 hero
abang izz n abg joe masih lagi duduk kampung
si kembar n adam tinggal dengan mummy
Ayah masih lagi kerja di Ayer hitam n tinggal dengan mak bapak dia kat Ayer hitam Johor..
mummy masih mummy yg berdikari sendiri untuk membesarkan anak2.

2 comments:

ekjoz buluh said...

nih bukan singgah dah, nih dah lepak2 sekali nih...wakaka..

izz izz izz izkh send regards

MUMMYIZZ @4 Hero Izz said...

BEST PLAK MELEPAK KAT SINI...
xde org kacau

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NuffnangX