Google Website Translator Gadget

Monday, March 25, 2013

cuti sekolah @rumah mummy

Assalamualaikum n salam sejahtera dears,

cuti sekolah dah brmula..
mummy minta ayah bawa abg aiz n abg joe balik rumah mummy..
mummy bagitahu kat ayah yang mummy rindu sangat kat abang2... ayah cakap mmg ayah bercadang nak bawa mereka berdua.

Tapi, mummy bgth yg mummy tak berapa nak ada duit tuk bw mereka berjalan, semua disettlekan oleh ayah..
hari ahad 24hb abg aiz n abg joe sampai dekat rumah..rindunya..mummy peluk keduanya rindu sangat2..kamu berdua sampai pukul 5:00pagi.. sb seronok sgt kamu berdua kejut si kembar yg sedang lena diulit mimpi..
dah keduanya bangun.. teruslah korang bermain sampai ke pagi..pukul 6:30am mummy keluar rumah ngan bawa si kembar utk majlis jalan kaki bersama PM..
tapi, sampai saja opis bos mummy cal suruh mummy kerja... hmmm

selepas habis kerja pukul 11:00pagi mummy balik rumah n ayah pula keluar.. so, sepanjang hari mummy jaga kamu berempat..
penat + letih tapi mummy bahagia bila semua depan mata mummy..

inilah kalau dah berempat duk kat umah...yang panjat paling tinggi miqael.. abg joe pastu daniel.. abg aiz sibuk dengan game kat tangan..
tak tahu takut agaknya kamu bertiga kalau jatuh.. masa ni dah puas mummy menjerit..last2 mummy tutup sliding door tu..


selepas semua letih n sibuk bermain mummy masak tuk kamu... ayam masak kicap..dan
sotong + brokoli....
udang jer mummy tak dapat nak sediakan.. sbb udang kegemaran abg aiz.. sotong tu kegemaran abg joe..

 ops lupa mummy kegemaran abg aiz pun ada juga yer kerang..


 tunggu punya tunggu petang tu ayah tak balik lagi... ingatkan nak ajak kamu brempat pergi pusing2 putrajaya... hmmm hampa sbb sampai ke maghrib ayah tak muncul juga..
pukul 8 lebih ayah baru balik bawa KFC.. tu jerlah hidangan malam tu..so tak ada bw kau pergi mana2...sian korangkan..

1 comment:

Nurul Ain said...

kak camana ye akak jg wiwin tanpa ayah dia.. jg sorg2 lak tu.. pastu rindukan anak2 yg jauh pulak.. aduhaiii saya ni kak asben balik lewat2.. settle semua sendiri pun kekdang hlg sbr

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NuffnangX