Google Website Translator Gadget

Thursday, October 20, 2011

Kasihan kembar Mummy

semalam petang balik dari rumah pengasuh masa nak naik lif mummy perasan kat dagu miqael ada merah-merah. sbb dalam lif tu tak baper nak terang mummy perasan macam tu jerlah.

sampai jer rumah mummy terus buka lampu belek punya belek OMG kena gigit!!! mummy tgok saiz gigitan macam gigitan orang besar. mummy dah mula rasa nak marah jer...wui baru baper hari nak kena gigit bagai....
ni kesan gigitan kat dagu miqael



mummy terus tuju kat daniel pula, dari hujung rambut sampai hujung kaki mummy belek... tu dia ader jugak rupanya kena gigit kat dua2 belah kaki... makin panas jer hati, bagi mesej kat cik asz suruh cik asz mesej kat ayah untuk top up kan mummy ada emergency mummy cakap...lepas ayah top upkan tu mummy terus tepon pengasuh tu...

tapi, hampa banyak kali tepon dia tak jawab, mummy mesej plak, tak balas gak...lepas isya' bgth ayah akak tu masih tak nak jawab panggilan mummy. ayah cakap bagi nombor pengasuh kat dia, biar dia tepon. tup.. tup.. masa ayah tepon akak tu jawab plak. ayah terus cakap dgn dia yang kejap lagi mummy nak telefon dia..

ayah tepon mummy n bgth akak tu angkat so, cepatlah mummy mendail nombor akak tu, terus akak tu minta maaf, dia kata anak dia yang besar gigit sebab geram...wui kalau geram pun janganlah sampai gigit dik oiii.. ingat buah epal ke...
ni gambar kaki daniel plak, yang kaki sebelah tak amek pun gambar


geram jer rasa....apalar dosa budak tu sampai gigit berbekas cam ni




2 comments:

Sufi Home said...

Ya Allah, apa ke halnya gigit geram sampai berbekas macam tu, melampau sangatlah...besar mn ank pengasuh smpai x boleh pikir menyakitkan baby gigit mcm tu,,sorry me plak yg hangen..

mummyizz said...

dia cakap, anak dia umur 15 tahun.... tapi, bila jumpa anak dia buat tak tahu jer macam tak ada apa2 yg berlaku..m mf pun tak...tp, sy rasa bkn anak pengasuh yg gigit..dari saiz rahang macam pengasuh tu yg gigit

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NuffnangX